mi s-au scrântit ochii

scrisori nigeriene şi altele de gen n-am mai postat că primesc zilnic şi  cam şi-au pierdut farmecul, da’ cine puţul… ăăă plm stă să îmi ia datele de pe www.pescuitul.ro???

Oricum, pentru cele de mai jos gogu trensleit are o maaare înjurătură de la mine.
Cu diacriticile însă nu ştiu pe cine să înjur.
 
 
Bună ziua,
Salutări de la Christina,Am scuze pentru deranjez în intimitatea ta, deoarece nu știm unii pe alții, ci să acorde atenție și să înțeleagă motivul meu de a contacta vă rog, nu fi supărat pe mine draga mea am fost de navigare din acest site http://www.pescuitul.ro am vazut profilul dvs. și adresa de e-mail, așa că am decis că este mai bine vom comunica mai bine prin intermediul adresei de e-mail pentru a vorbi mai bine și să vă spun motivul pentru care te-am contactat.

Sunt fericit pentru a intra în contact cu tine după ce direcție mea de a găsi un prieten frumos de încredere și sincer de incredere am fost motivat să-ți scriu după ce vezi contact Știu că acest e-mail vă va întâlni într-o stare bună de sănătate și, de asemenea, surprised.i pm aici pentru a [UTF-8?] căuta sfatul de care știu că va ajuta să depășească situația mea,

Eu sunt fată în prezent un singur Dragul meu, în timp obișnuită, poate vă rog să-mi scrie înapoi la adresa mea de e-mail. Așa că i se va explica mai multe despre mine, datele mele, Imaginile mele și scopul de a scrie pentru tine. Vă rugăm să nu neglijeze o heart.A prietenie umil și singur buna este fundamentul construi pe alte lucruri în raport cu vin. Aștept cu răbdare să aud de la you.Thanks și să rămână binecuvântat
Noul tau prieten
Christina

 
4 Responses to mi s-au scrântit ochii

  1. Luke spune:

    Mai aveam un pic si imi sangerau ochii.
    P.S. Da-i mail ,sa vedem ce poze trimite :)).Normal ca la celalalt capat al firului este un tip gras care nu se mai poate ridica de pe scaun .
    P.S. 2 Situatia mea ???? Clar vrea parale :)),sa nu uiti sa-i dai nr de cont + pin de la card si numele la animalul tau favorit (fara nume de blonde)

  2. picatura spune:

    problem solved si cu urmatoarea nevasta! (o sa pierdem un alt blogger de succes care se va dedica gospodariei!)

  3. Mucegai spune:

    Tu boemule nu fi chitros, uite asta e model de nevasta numai buna de carat pe balta. Asta iti tine ramele in gura sa nu inghete daca ii rezolvi situatia. Duamneee in ce lume traim, ti se face firul bucla!!!

  4. ILUZIA spune:

    e de bine: am surprins urmatoarea fraza: alte lucruri ĂŽn raport cu vin ” . e cu VIN- e bine!

Lasă un răspuns

