înţelepciune

dacă nişte puştoaice se uită la tine zâmbind sfios, apoi şuşotesc între ele, este destul de posibil să fii un tip foarte atrăgător.

desigur, este cel puţin la fel de posibil să fii descheiat la şliţ…

7 Responses to înţelepciune

  1. Andreotti spune:

    cel mai probabil, deși nu-ți neg șarmul 😉

  2. Nu numai descheiat la şliţ, dar ai şi tricoul pe dos!

  3. oamadetinichea spune:

    Io mă întreb dacă râdeau că ești descheiat la șliț sau pentru că de fapt nu se vedea nimic „de partea cealaltă” 😀

  4. boemul spune:

    păi chiar nu se vedea, de ceva vreme mi-am luat prostul obicei de a purta chiloţi. altfel m-ar fi tras curentul şi mă prindeam 😉
    mă fac şi eu că n-am înţeţes 🙂

Lasă un răspuns

