bleah!

deci bleah!

Bleahlalitru

e aproape la fel de proastă ca Timişoreana brună! şi partea şi mai proastă, de fapt părţile:
1. e la un litru, am avut mult de suferit…
2. pentru că sunt prea zgârcit să arunc ceva ce am plătit 😦

12 Responses to bleah!

  1. Luke spune:

    Am probat acum o luna o blonda din Ucraina ,buna cu draci … cred ca era 1 euro fifty bucata .La fel de mare ,dar nu mi-a facut probleme :P.

  2. boemul spune:

    ieftină… nevasta ştie? 🙂

  3. Dianette spune:

    deci.. schmeckt nicht… mai, mai 🙂

  4. Dianette spune:

    *plus… ahh am nevoie de ochelari 🙂 La mine e doar primul comment inchis.. apoi… nelimitat :-))) nush care-i buba…

  5. Andreotti spune:

    te-ai lăcomit, neah? 🙂

  6. Ce draqu mo, iar bei bere cu iaurt?

Lasă un răspuns

