bancuri vechi şi noi

ştiţi ce înseamnă o tipă care se plimbă cu o coală  de hârtie în mână, nu? o blondă care conduce un A4.

mi-am amintit de asta în timp ce urcam nişte scări cu un plic în mână. eram aşadar, în acel moment, un blond care conducea un C4 🙂

6 Responses to bancuri vechi şi noi

  1. Andreotti spune:

    și uite așa, împreună…zici că jucați șah 🙂

  2. Dianette spune:

    Sah mat!!! e si asa peste tot.. in jurul meu!!! o blonda care conduce un bus… ce e??? 😛

  3. boemul spune:

    cititoarele mele ieste mult prea intelectuale… eu numa’ la şah nu mă gândisem!
    cu autobuzul nu ştiu 🙂

  4. Luke spune:

    Era faza ..cum tii o blonda ocupata? Scrii pe o A4 (pe ambele fete) ïntoarce-o pe partea cealalta”.

  5. Mucegai spune:

    Blondu’ cu petarda?!

Lasă un răspuns

