nostalgie

Cu riscul de a-mi pierde dintre numeroasele cititoare, tre’ să mărturisesc că am un obicei puţin cam dubios: dau porecle (pe care le ţin pentru mine, că nu-s mereu măgulitoare) multora dintre femeile pe care le întâlnesc. Celor memorabile, cel puţin. Memorabile nu înseamnă neapărat atrăgătoare, ci… memorabile dintr-un motiv sau altul. De exemplu, în drumul meu spre serviciu mă întâlnesc adesea cu Prăjina Roşie, Ageing Pitzi, Curulina etc.

Lăsăm etc-ul la o parte, astăzi vreau să vorbesc despre Curulina. De vreun an şi ceva o ştiu. Privită din faţă, tipa asta nu are absolut nimic deosebit. Nu i-aş zice urâtă, ştearsă cred că ar fi cuvântul potrivit. E o blondă cam insipidă, nici prea înaltă nici prea scundă, sâni medii spre mici, nici slabă nici grasă. Privită din spate însă, sau chiar din lateral… cred că v-aţi dat seama până acum de unde i se trage porecla. Wow. Deci WOW!!! Posteriorul din dotarea ei e chiar spectaculos. Cu siguranţă cel mai reuşit pe care l-am văzut eu vreodată. Perfect ca formă, ca dimensiuni, cred că şi ca fermitate, n-am îndrăznit să cercetez. Primele dăţi când am văzut-o am zis că poate mă înşel, sigur e de la blugi, sunt multe care trişează cu o pereche de blugi potriviţi. Da’ chiar toţi blugii şi pantalonii ei să fie potriviţi? Iar vara asta am văzut-o de vreo două ori şi în rochie. Deci nu e de la ţoale, chestia aia chiar e perfectă! Ei bine, unii zic că dacă vezi o femeie frumoasă dimineaţa parcă îţi merge bine toată ziua. Parcă aşa îmi merge mie după ce o văd pe ea… din spate, evident.

Eeee… De obicei o vedeam cam de două ori pe săptămână, dar de mai bine de trei săptămâni n-am mai văzut-o deloc. Sunt foarte îngrijorat. Nu prea e perioadă de concedii, cred că ori şi-a schimbat jobul ori a păţit ceva. Zilele mele au devenit dintr-o dată mai mohorâte. E oare anormal să spui că ţi-e dor de fundul unei femei? Mai ales dacă nu l-ai cunoscut mai îndeaproape? Să fie, nu-mi pasă!

I like nice butts and i can not lie…

6 Responses to nostalgie

  1. Dianette spune:

    nice… or big butts?? o_O 😀

  2. Ando spune:

    Ce mai încolo şi încoace.Te-a „simţit” cu ochii pe curul ei şi s-a hotărât să-ţi dea o lecţie.Femeile au ochi şi la spate 🙂

Lasă un răspuns

