iar aventuri (ne)pescăreşti

Pentru început, aş dori să îi invit la amor oral p-ăia de la meteo. De fapt nu, că poate le place. Mai bine le doresc să aibă parte toată viaţa de bere caldă şi femei reci. 21 de grade, huh? Soare?
P0

Vânt cât cuprinde şi chiar o burniţă măruntă de dimineaţă! Iată-mă pe mine după două ore şi ceva petrecute la un metru de apă – aşa-i că par vesel şi relaxat?
P1

Partea proastă nu a fost vântul în sine, ci efectele lui – pe lângă faptul că intră berea greu (ceea ce am rezolvat totuşi pân-la urmă) mie mai îmi şi vine să mă pi… ăăă urinez des. La vreo şase litri de bere am fost de vreo 20 de ori!
Cât despre capturi… o ştiucă la trei oameni. Partea tare – nu mi se mişcaseră deloc plutele, dar când m-am întors după ce am ajutat colegul s-o scoată p-a lui bambina uneia era lipită de băţ şi linia era în bălării, de unde n-a mai ieşit.
Trebuia să fac ceva ca să nu mă întorc cu mâna goală… cum vremea şi locul nu permiteau să caut scoici l-am jumulit pe dumnealui…

P2

… ca să am şi eu de un ceai la iarnă, când s-o termina ţuica. Am mai cules nişte chestii despre care nu-s prea sigur c-ar trebui să scriu, mă mai gândesc.

La un moment dat mă ridic iar să ud tufişul. Da’ io nu pot să mă ridic ca tot omul, înfigându-mă bine în picioare şi aplecându-mă înainte… nuuu! Eu tre’ să mă ridic la modul sportiv, în braţe în bretelele scaunului! Care scaun la un moment dat se satură şi zice: „ Băăă, ai peste o sută de kile!”. Cum nu suntem în basme şi n-avea gură, a zis-o şi el cum a putut – punându-mă-n fund:
P3

Pân-la urmă a intrat suficientă bere, că am stat până noaptea, din motive independente de voinţa mea. Partea bună: am tras un somn beton! Nu din apă, acasă în pat! Rar mi se întâmplă să dorm opt ore neîntors…

4 Responses to iar aventuri (ne)pescăreşti

  1. Dianette spune:

    Voi toti sunteti (ne)pescari :-)))

  2. Chestia asta cu vremea mă nervează macsim. Deci dacă-i frig şi ai luat bere, ţi-ai fi dorit să ai f’o 5 litri de vin. Dacă-i cald şi ai luat vin, ţi-ai fi dorit să ai 5 bidoane de bere. Mno…

  3. Mucegai spune:

    La ce poze faci, burnița este și la 40 C vara!

Lasă un răspuns

