eu TOAMNA nu dorm

deci de vineri încoace am dormit maxim 10 ore. dar am băut vreo douăzeci 🙂

deja sunt puţin zombie. la noapte iar n-o să prea pot dormi, sper să reuşesc totuşi vreo cinci ore…

minunatul meu blog, revin mâine cu detalii despre uichend.

4 Responses to eu TOAMNA nu dorm

  1. Dianette spune:

    :-)))) parca zilele trecute te minunai ” ce viata au unii”… laudandu-te ca pe la 22:00 esti deja-n pat…
    schlaf gut 😉

  2. oamadetinichea spune:

    noa, bine că poți scrie să ne spui detalii. pe mine blogspot nu mă lasă de nicio culoare să-mi folosesc editoru’ de text. porcu’!

Lasă un răspuns

