sitinonădacădăbei…

Bine, mai corect ar fi “sittin’ on the bank of the Neajlov”, dar astea-s simple detalii…

N1

Frumoasă zi a fost duminică… bere, ceva sport (tăiat copaci căzuţi), linişte, aer curat – exceptând fumul înecăcios uneori, da’ măcar ţinea de cald:

N2

Aşa nostalgii mi-a trezit focul ăsta… parcă mai ieri eram cu jandarmii mei în pădure în Chiajna şi pe un frig crunt dărâmam un mesteacăn uscat ca să facem cartofi în jar. Parcă mai ieri, da’ sunt doişpe ani de atunci. O viaţă de om. De pui de om măcar.
(Oricum, dacă citeşte cineva de la Romsilva p-aici asta e o postare inventată. Şi blogul ăsta nici măcar nu-i al meu, ci al unui prieten. Prieten care mai e şi imaginar!).
Cât despre pescuit, doamna ştiucă n-a binevoit să apară, da’ nu ne-am supărat pe ea şi i-am dat întâlnire la anu’. Măcar am făcut o faptă bună – am populat râul cu peştişorii rămaşi.

2 Responses to sitinonădacădăbei…

  1. catherine spune:

    ăhăhăăă, am citit că prietenul e maghiar, în loc de imaginar…

Lasă un răspuns

