amintiri cu zăbăuci

azi e ziua unui fost coleg de liceu. al doilea majorat 🙂
băi, şi numa’ ce mi-am amintit ce petrecere a ieşit în ’95, la primul majorat al lui! fraaateee… dacă au chemat poliţia vecinii care locuiau cu patru etaje mai sus! locuia tipul într-un apartament foarte mişto, într-una din marile intersecţii ale capitalei. mi-amintesc de parcă a fost ieri că spre două dimineaţa s-a desfăşurat un concurs de aruncat cu sticle de bere spre mijlocul intersecţiei. eu am ieşit pe locul doi, dar am contestat întrucât se pare că ceva spectatori au remarcat că sticla zburătoare a celui care a câştigat ar fi fost de fapt de cola. Cola!!! Ce dracu’ căuta o sticlă de cola la bairamul ăla??? Io-n viaţa mea n-am văzut atâtea alcoale la un loc la o singură petrecere, şi-s om destul de umblat… Am băut atunci, din fericire înainte să mă îmbăt aşa că îl ţin minte perfect, un Murfatlar din 1975… mamă-mamă! eh, tinereţe…
Oricum, la mulţi ani, P., oriunde te-ai afla!

2 Responses to amintiri cu zăbăuci

  1. ILUZIA spune:

    si marea intersectie era Luica ci Giurgiului ? 🙂

Lasă un răspuns

