uichend boem

N-am mai pus poze cu fi-mea p-aici şi probabil nici n-o să mai pun în afară de asta. Ia priviţi cum arată ea cu căciula mea pe cap:

AA

Şi eu cu a ei:

M

Asta a fost sâmbătă. După ce a venit maică-sa s-o recupereze, tocmai ce mă relaxam cu o Busuioacă, după ce băusem nişte Stejari, când mă sună blonda înaltă să-mi spună, pe cel mai mincinos ton posibil, c-a intevenit ceva şi tre’ să plece la părinţi, pe meleaguri prahovene, deci nu mai ieşim duminică. Mda… nici n-apuc să fluier bine a pagubă, că sună iar telefonul. Contabilul! Hopaaa… ăsta mă poate suna sâmbătă doar din două motive, şi bani nu-i trebuie c-am luat salariile de curând… deci:
“ Hai noroc, Mihai! Mergem mâine la peşte?”
Muhahahaha! Cui îi mai trebuie blonde de 1.81?
Aşaaa… N-am pus degeaba poza cu fi-mea la început:

Alexandra

Ana

E oare ciudat că mi-am botezat lansetele astea Ana şi Alexandra? eu nu cred. ce mi se pare ciudat, în schimb, e că lanseta mai serioasă, pe care o iau d-obicei la somn sau alţi monştri, se numeşte Gogu. eu chiar nu ştiu niciun Gogu!
Evident că n-am prins nimic, dar măcar am băut bine. Am continuat şi după ce am ajuns acasă, deci ieri mi-am luat liber ca să mă refac.
Da’ las că vine el concediul… ce-o să mai dorm!

8 Responses to uichend boem

  1. Mucegai Ales spune:

    N-am priceput de ce betele de undita trebuie botezate, dar pe Gogu ma bazez si eu la multe chestii.
    Pe aia cu liber pentru mahmureala as vota-o drept lege, sau macar regulament intern la firme.
    ..la mea, ce sa cauti la munca daca oricum nu ai chef sa produci nimic in afara de vome?!

  2. Mucegai Ales spune:

    PS: ori ti-ai schimbat telefonul, ori ai invatat in sfarsit in ce pozitie trebuie tinut ca sa faca poze!!! :))

  3. boemul spune:

    e acelaşi telefon, cred că de la ceaţă se vede mai bine 🙂

  4. Io zic să renunți la undițe și să-ți iei pușcă. Din câte văd fi-ta are potențial de magnet de băieți pe viitor, o să-ți trebuiască pușcă sigur 😀

    • boemul spune:

      evident c-o să am probleme, blondă înaltă cu ochi albaştri… deocamdată însă îi buşeşte rău pe băieţii de vârsta ei pe care-i prinde, sper să-şi păstreze cât mai mult obiceiul ăsta 🙂

  5. Dianette spune:

    Sa-ti traiasca! 🙂

  6. ILUZIA spune:

    da tu ajtepti blonde dupa busuioaca si stejar??? poate ti s-a parut ca te-a sunat!

Lasă un răspuns

