hibernală

Măi blogule, numeroşii mei cititori… bate un vânt de concediu… ohoho!
Sper ca de mâine până pe 6 ianuarie să nu mai dau pe la muncă. N-am planuri vitejeşti, n-o să-mi beau greutatea în vin şi nici n-o să alerg după diverse persoane de sex feminin. Voi avea un concediu anormal de liniştit.
O să dorm. Şi-o să mănânc. Şi-o să dorm. Şi iar o să mănânc. O să mă joc cu fi-mea. O să stau cu taică-miu la un vin fiert şi-o narghilea. Poate o să fac şi oameni de zăpadă, dacă o să am din ce. Apoi iar o să dorm, şi iar o să mănânc. Şi tot aşa.
Deci vă urez şi vouă, pe lângă binecunoscutele “Fericiun crăcit!” şi “La Mulţi Ani!” , şi mai tradiţionalele “Poftă bună!”, “Gâl-gâl-gâl!”, “Somn uşor!” şi orice mai vreţi voi.
Dacă nu mai scriu nimic două săptămâni, probabil nu-i grav, ci e din absenţă de net – după cum ziceam, o să fiu destul de cuminte 🙂

8 Responses to hibernală

  1. Andreotti spune:

    Hai, du-te!
    Fi-ți-ar mereu bine și să ne revedem sănătoși! 😉

  2. ILUZIA spune:

    excat asta o sa fac si eu in concediul asta( dar nu pt ca vreau ci pentru ca nu am apucat organizez nimic fiind ocupata sa-mi refac viata care era misto si inainte.) dacat ca io o sa beau mai mult si-o sa fac mai mult sex. La multi ani!

  3. Dianette spune:

    Toate cele bune, Mihai!! 😉

  4. Mucegai Ales spune:

    Planuri, planuri… Te astept cu povesti de om mahmur la revenirea din noul an!

Lasă un răspuns

