plângere

Nu ştiu câţi aţi auzit de Travel Mix. E un post TV destul de mişto, de călătorii, evident. Poţi afla lucruri foarte frumoase despre România, dar şi despre alte ţări. De unde şi plângerea mea!
Mă uitam acu’ doo zile… Deci era o tipă de se plimba prin
Strasbourg. Ne-a arătat ea tot felul de chestii, apoi a vizitat o
fabrică de ciocolată. Acu’, fără a fi nebun după ea, mie-mi place
destul de mult ciocolata. Şi la plecarea din fabrică tipa ne spune că există un magazin, de unde îţi poţi lua tot felul de chestii, chiar şi bere sau vin cu gust de ciocolată. Hmmm, interesant, mi-am spus eu. Apoi ea completează: „eu mi-am luat cremă de corp cu gust de ciocolată”.
Deci pentru mine emisiunea s-a încheiat în momentul ăla. Ştiu că ne-a mai arătat ceva catedrală şi parcă o piaţă, da’ degeaba. Tot restul emisiunii, şi juma’ din restul zilei de altfel, io m-am gândit doar la cum ar fi să-i ling fiecare milimetru pătrat din corp.
Deci, Travel Mix, vă rog insistent s-o concediaţi! Sau, măcar, să-mi daţi numărul ei de telefon…

4 Responses to plângere

  1. Dianette spune:

    sex is in the air… :-))
    Mihai… tre` sa alunecam cumva in noaptea dintre ani… poate te suna blonda ori bruna… si le faci cadou o crema de corp… cu gust de… ce vrei tu… de bere, zic, spontan. 😉

  2. Doxatul Dex spune:

    Sunt curios ce o sa-si ia de la Fabrica de Carnati de la Plescoi. 🙂

  3. Mucegai Ales spune:

    Un link, o reluare ceva?!

Lasă un răspuns

