la dolce vita

am un coleg care prestează ceva servicii într-o importantă (vorba vine) instituţie a statului român. ce-am auzit de la el, ne-am crucit şi aştia din birou care suntem atei. de par example, acum nici zece minute vine mailul ăsta:

A sunat acum 10 minute una la IT ca ea nu poate lucra in biroul ei ca 2 persone asculta posturi diferite de radio si al ei nu se mai aude… si are nevoie de casti sa poata asculta, altfel face reclamatie.

Cum e asta frate? J))

atââât!

5 Responses to la dolce vita

  1. Ghost spune:

    Sa vezi ce frumos e cand tu te chinui pe o janghina de calculator de acu 7-8 ani si secretara sefului vrea „leptop vaio” si il primeste!

    Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana…

  2. ILUZIA spune:

    e voie cu radio la biro?

  3. Doxatul Dex spune:

    Eu o inteleg, si pe mine ma apuca pandaliile cand nu pot asculta Cantarea Romaniei!

  4. krossfire spune:

    Pe principiul: Solaru’ lui colega imi eclipseaza piscina.

    • Kathy Bates spune:

      Reporter: – Ce părere aveţi despre interzicerea totală a fumatului în spaţiile publice?
      Doctorul român: – Aveţi perfectă dreptate, e un obicei tare periculos. Uite, în timp ce operez eu, îmi cade jointul în bere.

      😛

Lasă un răspuns

