dilema cu muzichia

deci se dă o trupă care cântă despre vampiri, vrăjitoare blablabla, ca mai toate astea de gothpaganfolk etc. o trupă pe care n-aş asculta-o în mod normal, fiind destul de slăbuţă – vocea solistei lor mi se pare însă extraordinară. şi ascultam io în tramvai o piesă pe care am mai ascultat-o de zeci de ori fără să observ o chestie:

Come and kneel, boy, before me
Kiss my sacred altar
…”

Să întreb cititorii, că poate io-s mai… diferit: voi ce înţelegeţi din versurile de mai sus?

Eniuei… Sper să meargă piesa, calculatorul ăsta de la job e setat să nu-mi arate videoclipuri 😦

7 Responses to dilema cu muzichia

  1. Dianette spune:

    hehehe… eu… inteleg una si buna sub „altarul sacru” o_O 😀

  2. ILUZIA spune:

    mai tare e ” Come and taste the bitter fruit
    I will drain you of your juice”. Sau doar vad eu asa ca imi place bitterul??!!

  3. Mucegai Ales spune:

    Eu nu gasesc vocea ei placuta, in plus vocile de background se cred The Doors dar behăie ca oile!

  4. mihu spune:

    Mda, „my sacred altar” se referă la „my sacred pussy”. O pricepe p-asta orice obsedat. Dacă nu eşti obsedat înseamnă că altarul ăsta (întâlnit destul de des în înjurăturile populaţiei rurale autohtone, alături de „icoană” sau „candelă”) se referă la cine ştie ce metaforă obosită pe care numai un bampir intoxicat cu sînge de drogat ar putea-o pricepe.

  5. Grijania mă-sii cu altarul ei cu tot!
    PS E luni şi mi-e greu să fac analiză literară..

  6. krossfire spune:

    Eu zic sa multumim metalului pentru metafore, altfel ne-am fi trezit cu inca o piesa ca asta: http://www.youtube.com/watch?v=rDJu7r6OUvk

Lasă un răspuns

