din înţelepciunea populară

e plin netul de sfaturi: când pleci iarna la drum, ai grijă să ai plinul făcut, ia pături, lopată, lanternă, apă multă, hrană rece etc. ok, sunt oarecum de acord.
mâine plec şi eu la drum. nu-mi vor lipsi un ditamai cuţitul, un fierăstrău şi ciocanotoporişca aia de fac şniţele cu ea. de ce? pentru că toate nevoile de gen căldură/băutură/mâncare se pot rezolva foarte practic, tranşându-i pe ceilalţi înzăpeziţi 🙂
de-oi rămâne în nămeţi, sper să cunosc oameni interesanţi…

9 Responses to din înţelepciunea populară

  1. Mucegai Ales spune:

    Rahat, si eu plec maine la sarbi, dar n-am topor! Asa, pentru linistea mea, in ce directive calatoresti, poate nu ne intersectam?! 😀

  2. ILUZIA spune:

    pe frigul asta pentru mine „la drum” insemana pana in Titan.

  3. Dianette spune:

    Drum bun si… cale batuta! 😉
    Ma bucur de povesti vanatoresti luni…

  4. Doxatul Dex spune:

    „sper să cunosc oameni interesanţi…”
    Cred ca ai vrut sa zici „oameni gustosi” 🙂

Lasă un răspuns

