cu-cu… cu-cu…

cu curieri adicătelea, că tot am observat că-i în trend să te plângi de ce păţeşti cu firmele de curierat.
deci mă sună un derutat de la o firmă d-asta – nu-i dau numele, da’ e din trei litere, prima e D, ultima L şi tooot insistă să ne trimită colete la sediul social, deşi i-am tot anunţat unde ne e punctul de lucru. îi explic eu omului pe unde avem sediul şi rămâne că mă sună el când ajunge în zonă.
Pentru că firma aia tot mută oamenii de pe o zonă pe alta, şi pentru că e prea zgârcită să le dea GPS-uri sau măcar câte o hartă… să-i fie ruşine! ce a urmat însă…
” – Bună ziua, am ajuns în zona Spitalului Colentina!
– Bun, sunteţi chiar lângă? din ce parte veniţi? mai daţi-mi un punct de reper!
– Sunt pe lângă megaimaj!”

Deci da! Bucureşti, sectorul 2, zona Ştefan cel Mare, unde avem maaaxim 8 (opt) megaimajuri pe o rază de un kilometru în jurul firmei.
Noroc că în zonă e un singur şpringtaim 🙂

One Response to cu-cu… cu-cu…

  1. ILUZIA spune:

    sambata trecuta nasa vine sa cunoasca pe noul fin de la bucale. noaptea (23) cu masina cu unul mai ratacit ca ea ma intreaba in telefon ” sunt pe la colentina merg inainte??” Dupa ce ii explic in spume de vreo 3 ori ca nu pot sa o ghidez inainte sau inapoi decat daca stiu de unde vine si incotro are botu’ masinii o aud strigand pe geam: ” domnuuu, nu va suparati imi puteti spune si mie exact, dar exact unde sunt?”

Lasă un răspuns

