Oh, how the mighty have fallen…

Acu’ ceva ani eram în cofland şi cumpăram diverse chestii. Am luat şi nişte cauciuce, pe care le-am pus în partea de sus a căruciorului, ca să nu cadă printre gratii. După aia mi s-a făcut cald, mi-am scos haina şi am pus-o peste ele. Bineînţeles că la casă am uitat, aşa că am ajuns hoţ de prezervative. M-am oprit după aia să mănânc la grill, moment în care mi-am şi dat seama că-s hoţ. De lene, de ruşine… nu m-am mai întors. După ce am terminat de mâncat am dus căruciorul ca să-mi recuperez moneda şi, deloc surprinzător, am uitat cauciucele în el. Şi hoţ, şi păgubos!
De ce amintesc de chestia asta aşa veche? Pentru că am furat iar în uichend, în acelaşi stil. De data asta însă… o periuţă de dinţi.
Da’ măcar p-asta n-am uitat-o în coş 🙂

3 Responses to Oh, how the mighty have fallen…

  1. Doxatul Dex spune:

    Deci daca te trezesti cu vreo oama pe la tine, asa inoportun, ai zici ca n-ai cauciuce si scoti periuta?

  2. Dianette spune:

    Hotul neprins… 😉
    P.S. ai niste vizitatori/comentatori… mortali :-))))

Lasă un răspuns

