amicii boemi

Am un amic cu obiceiuri asemănătoare cu ale mele, cel puţin bahic vorbind. Deci omul stă cuminte în cursul săptămânii iar în uichend bea de rupe.Şi vorbeam cu el săptămâna trecută despre chestia asta, iar el era puţin îngrijorat, îi era teamă că e de fapt alcoolic, chiar dacă poate sta câteva zile fără. La care io îi zic: “bă, ai parţial dreptate, poate organismul tău s-a obişnuit să îşi primească doza la un anumit interval. Uite, fă cum fac io, din când în când vezi dacă poţi să stai un uichend fără să bei!”
Şi acum 10 minute primesc următorul mail:

Bah, n-am baut. Da am mancat ca spartu, de vreo doua-trei ori mai mult ca de obicei. Si n-am putut nici sa dorm bine, asa ca am mancat si mai mult, noaptea!
Bag picioru, decat gras si nedormit mai bine alcoolic!”

11 Responses to amicii boemi

  1. Dianette spune:

    hey… pe bune!
    si eu ma verific… every now and… na ja… :-))
    weekendul asta… clean! why?!
    joi am fost… un pic mai mult decat de regula/permis/acceptat… call it as u want/wish/can…. grrr
    vineri dimineata ma intrebam… pentru prima oara-ok, a doua… dar atunci m-am lamurit… cu niste poze… deocheate””:-)))- in viata… austriaca, na, ca sa fie si aici o prima oara… WTF happened last night?!!!!!….. pantalonii… pe scaun… hmmmm altele… pe scaun… si mai hmmmm….
    in timp ce ma spalam pe dinti imi amintesc altceva: ieri am fost la job!!!!!!!! :-((((
    iti dai seama?? intrebari fara raspuns… WTF happened there last evening?!…

    ieri am studiat”” terenul… alles ok. nu am distrus nimic 🙂
    DAR un week-end horror… +clean…

    P.S. si eu mananc noaptea cand sunt treaza!! 😦

  2. ILUZIA spune:

    eu am alt barometru care ma asigura ca sunt in regula.Adica: alcoolicuol nu e neaparat daca nu poate sa stea 2 zile fara ci acela care bea asa fara scop. Adica daca bei singur in casa (exceptand supararile extreme) mai mult de 2 pahare de vin la masa sau 3 beri la meci , nu se lasa cu nici o caterinca, nu gasesti nimic de facut decat sa bei e de nasol. Daca ai companie si lumea bea si se amuza/comunica/danseaza/fute e ok chiar daca o faci zilnic. Nu???

  3. ILUZIA spune:

    pai de ce? ca eu nu am bani si zile cati pretini dornici de „discutii” bahice as avea. ca ai dreaq daca i-as chema sa ma ajute sa bat covorul n-as vedea o fata prietenoasa dar la sprit…muawww

    • boemul spune:

      păi prietenii mei sunt oameni responsabili, însuraţi, copii…
      bine, acu’ vreo lună am tras o beţie cu unul din ei în timp ce copiii se jucau în jurul nostru. să sperăm că nu s-au prins ce făceam 🙂

Lasă un răspuns

