limbi

titlul e păcăleală… numa’ la prostii vă gândiţi 🙂

deci eu mă lăudam că ştiu bine engleza. şi iată-mă pus în faţa unui text pe care trebuia să-l traduc. text cam tehnic, iar eu nu prea. şi aici m-a lovit ridicolul situaţiei: înţelegeam foarte bine ce vor ăia să spună, dar nu găseam cuvintele potrivite în română!

aşadar nu m-am înşelat deloc, ştiu engleza chiar foarte bine, cu româna stau mai prost 🙂

One Response to limbi

  1. Mucegai Ales spune:

    Corect, iti lipseste vocabularul tehnic, deci fa un update.

Lasă un răspuns

