parc Crângaşi

“Ia uite bă la ei, patru părinţi în jurul învârtitorii dar o lasă pe fi-mea să le învârtă odraslele!” – am gândit eu foarte revoltat, stând comod pe o bancă la vreo douăzeci de metri de locul faptei.

4 Responses to parc Crângaşi

  1. luissiana07 spune:

    nu stiu altii cum sunt dar este posibil sa nu mai fi tu in trend. sa stii ca si fii-miu insista sa dea alti copii in leagan, alege sa fie vanator la ratele si vanatorii, ba chiar, caz unic in istoria copilariei cand ne jucam „fatza” el vrea numai sa se puna. Incerc sa ma consolez cu gandul ca e o reminescenta de comportament masculin din Neanderthal-batbatul vanator ca altfel nu inteleg!

  2. Doxatul Dex spune:

    Iti spun eu, copiii sunt o forta de munca exploatata insuficient! Pune un dinam la tiribomba si salveaza si tu un copac, doi.

  3. Mucegai Ales spune:

    Buna tactica. Stai cat mai departe. In caz de conflict pana ajungi, tu copilul isi rezolva singur problemele, asa cum e firesc.

  4. boemul spune:

    exploatarea copiilor, deci… OK, am notat 😀

Lasă un răspuns

