eee…

după cum spuneam mai demult, când blogul era tânăr şi eu la fel, o iubesc pe Masha.
şi dacă ezitam puţin să-mi iau bilet la Moonspell şi Sepultura, ştirea asta m-a făcut să mă decid:

ARKONA, cea mai notabila trupa ruseasca de metal, va concert la Bucuresti sambata, 7 iunie la Arenele Romane, alaturi de Sepultura si Moonspell in cadrul METALHEAD Meeting !

P.S.: voiam să boicotez produsele ruseşti pentru că putin, şi oricum nu se găsesc prea multe produse ruseşti pe la noi, dar sper să mă înţelegeţi…

3 Responses to eee…

  1. Andreotti spune:

    Măi, ce-ai scris acolo…Putin sau puțin? Ca să mă dumiriesc și eu exact ce-ai tu cu rușii! 😉

  2. krossfire spune:

    Da…si pe mine ma trage inspiratia spre concert fix „pentru ca Arkona”. In rest, ce mai au ei pe lista fie am vazut, fie nu ma prea intereseaza.

Lasă un răspuns

