unde-s mulţi… ceva tot creşte

Numeroşii mei cititori, apelez din nou la ajutorul vostru. Luni, 12.05, după ora 14, voi fi implicat într-o chestie în care, ca să-mi iasă bine, voi avea nevoie şi de mult noroc. Iar eu numa’ norocos nu sunt! Aşadar, în funcţie de ideile fi convingerile fiecăruia, vă rog să:

–         trimiteţi spre mine gânduri bune şi/sau energii pozitive;

–         vă rugaţi la prietenii voştri mai mult sau mai puţin imaginari şi/sau atotputernici;

–         beţi o bere-două-trei în cinstea mea;

–         faceţi spirale and stuff;

–         sacrificaţi o virgină (sau, dacă nu găsiţi, măcar o găină, ceva…);

–         etc.

Mulţumesc anticipat.

 

Edit, 13.05: în ciuda ajutorului vostru, mă tem că nu m-am descurcat deloc bine. poate o să dau ceva amănunte când îmi va mai trece puţin supărarea.

11 Responses to unde-s mulţi… ceva tot creşte

  1. ILUZIA spune:

    eu am ales sa beau doua beri in cinstea ta. Unde ne vedem sa-mi dai banii pt ele? 🙂 Baftaaaaaaaaaaaa!

  2. Doxatul Dex spune:

    Hai ca circumcizia nu e chiar asa de grea! 😀
    (Eu ti-as da noroc dar n-am, asa ca mai bine ma abtin, ca poate iti port ghinion)

  3. Yoda spune:

    May the Force be with you!

  4. sf bacterie spune:

    Noroace prea mari nu am sa-ti dau si tie, asa ca o sa particip cu beuturica.
    Bafta!
    Oricum, da si tu mai multe detalii. E vorba de crestere, alungire sau ce ?

  5. Andreotti spune:

    a ta sunt luni! 😉
    succes

  6. ComiCultural spune:

    E 14.18. Cu o mână scriu, cu alta îți țin pumnii.
    Sper că ghicesc ce ți se întâmplă. Reconstituirea prepuțului s-a finalizat cu brio. ”Finalizarea” se va lăsa, și ea, reconstituită într-o altă zi de luni, când îți vei re-susține repetența actului prepuțologic.
    E 14.47 când finalizez și eu. Commentul. Mi-a luat mult, căci în pauza de masă, la birou, e mai greu. Orice e mai greu la birou.

  7. sloimi spune:

    io recunosc,mea culpa,nu beu bere ca sa te sustin,,,beu palinca.Si da,sa-mi fie rusine,nu am sacrificat o gaina in schimb am gratiat un pui.Scosei un pui din congelator sa-l gatesc oarecum si cetind asta am hotarat sa-l gratiez…l-am ..introdus,sa nu zic l-am bagat,iar in cogelator.Sper sa te ajute.Imi asum riscul de a hali oarecand in viitor un pui decongelat/recongelat,cunoscand riscurile.Adica ori halesc puiul ala ori rabd foame.Am de unde alege.

  8. picatura spune:

    pe scut sau sub scut? e orele 17 trecute deja!

Lasă un răspuns

