chestii casnice

astă noapte am visat, pentru prima oară în câteva luni, că pescuiam. se vede că-i prohibiţia pe sfârşite! ba pe Dunăre cre’că tocmai s-a terminat, da’ n-am cu cine merge şi oricum nu prea e cazul deocamdată. eniuei… şi în visul ăsta se făcea că veneau nişte unii şi mă controlau la peni… ăăă permis. aşa că dis-de-dimineaţă m-am uitat după el, mai era unde l-am pus acu’  vreo două luni?

evident că nu! poate am mai povestit că-s foarte dezordonat, da’ ce cred că n-am menţionat e că-s şi foarte strângător – adun absolut toate nimicurile, mai ales hârtiile, atât că nu le pun în ordine, ci după metoda mea, cunoscută profanilor drept „de-a valma”.

prevăd că o zi din weekendul ăsta va fi dedicată scotocelilor. să scotocesc îmi place la maxim, mereu găsesc te miri ce chestii amuzante, cu organizarea lucrurilor de prin casă am o problemă. cam seamănă a curăţenie… hei, chiar ESTE curăţenie!!!

mda. palpitantă viaţă am!

Lasă un răspuns

