amintiri

după cum ziceam mai de curând, în rarele ocazii în care fac curat prin somptuoasa mea reşedinţă găsesc tot felul de chestii interesante şi/sau amuzante. cum ar fi poezii scrise pe la 14 ani (nu râdeţi, toţi am făcut-o…), o foaie pe care fosta mea nevastă nota în 2009 zilele în care îi venea ciclul… etc.

iată ce a apărut la curăţenia din weekendul trecut:

martie 2006

 

 

mişto concert a fost! şi în ce gaşcă mare am mers… n-aş mai putea aduna atâţia în 2014 nici să le plătesc biletele!

 

7 Responses to amintiri

  1. Dianette spune:

    Unii o mai facem… (de poezie vorbesc, nu de ciclu) 🙂

  2. ILUZIA spune:

    pfoooai ce tare, lista aia mi se pare mai de efect decat sa fi gasit prima floare pe care i-ai dat-o(presata) sau marturia de la nunta. Pastreaz-o ca daca intr-o zi devine si celebra (nevasta, zic) valoreaza aur!

    • boemul spune:

      nu-i semnată lista, n-am cum dovedi că-i a ei…
      chiar, am pe undeva prin debara şi buchetul de flori de la starea civilă, momentan sub forma unor buruieni uscate :))

  3. krossfire spune:

    Pe LoT i-am vazut ceva mai tarziu, la Arene 🙂

  4. none spune:

    poi voi nu faceti curatenie in camere si adunati depozite de gunoaie de amintiri …:))))

Lasă un răspuns

