revelaţie

Cu riscul de a vă schimba părerea despre mine, tre’ să mărturisesc că nu beau numa’ alcoale. Atunci când e cald beau şi răcoritoare, altele decât bere. Şi aseară, după ce m-am deshidratat într-un autobuz ecologic – d-ăla care nu risipeşte energia prin folosirea aerului condiţionat – am intrat io într-un magazin să-mi iau o sticlă mare şi rece de Sprite. Şi ăia nu aveau. Leneş fiind n-am mai căutat alt magazin, ci am luat nişte Mountain Dew, ceea ce nu mai băusem niciodată. Cum am ajuns acasă am ras vreun litru pe nerăsuflate. Bunicel la gust. E, până aseară n-am avut niciodată probleme cu băuturile astea mendeleeviene, da’ acum după juma’ de oră am ajuns prima oară pe tron. Au urmat într-o oră alte trei întronizări.

Deci băi, io n-am luat niciodată laxative aşa că nu prea am termen de comparaţie, da’ atât de bine m-a curăţat chestia aia! Aşa de uşor şi de sănătos m-am simţit după … dacă oi avea vreodată probleme de tranzit acum ştiu la ce să apelez. Mă bucur c-am cumpărat sticla aia. Mă bucur şi mai mult c-am cumpărat-o în drum spre casă, nu spre serviciu…

7 Responses to revelaţie

  1. Doxatul Dex spune:

    Eu cred ca ai luat Mountain Doodoo din greseala. Ori asta, ori este alergic la electroliti.

  2. ILUZIA spune:

    eu zic ca si-a facut azi efectul de la boiaua de ieri.de fapt sunt sigura.

  3. Mucegai Ales spune:

    E de la bule. Alea fac partie.

  4. mihu iancu spune:

    Atenţie că ulcioru’ nu merge de multe ori la apă. Cine ştie ce procese chimice s-au petrecutără la tine în stomac de te-ai eliberat aşa de ghini.
    Hm, dacă spuneai treaba asta în Evul Mediu acu’ erai cenuşă, acuzat de Inchiziţie de complot cu necuratu’…

  5. Dianette spune:

    :))) Ce-mi place cum scrii. Mă hlizesc”” de câte ori trec pe aici… Keep it up!
    De răcoritoarea asta nu am auzit…

Lasă un răspuns

