concertistice

deci… numeroşii mei cititori! de fapt ăia dintre voi care sunteţi roacheri şi din Bucureşti, să tot fie 3-4: merge careva la Metalhead Meeting, sâmbătă?

nu de alta, da’ dintre prietenii mei nu vine niciunul şi mi-e cam frică să mă duc singur între toţi pletoşii ăia mai mult sau mai puţin bărboşi, care am mai şi auzit că le cam au cu băutura …

4 Responses to concertistice

  1. Mucegai Ales spune:

    pe mine sa nu contezi.
    Bautura ai zis? a….

  2. ILUZIA spune:

    nu ma nu! nu! nu pot sa merg! ce crezi ca ma oftic? a?

Lasă un răspuns

