comerţul înfloreşte

la vreo 15 metri de blocul meu se află ceea ce cred că este cel mai vechi bloc din cartier, ceva interbelic. şi lipit de blocul ăsta e un spaţiu semicircular de vreo 10 metri pătraţi, care-i practic la 10 metri de la geamul sufrageriei mele. prin copilăria mea era acolo un centru de încărcat brichete şi reparat umbrele, apoi a stat închis vreo 7-8 ani, după a fost un fel de vopsitorie de haine de piele, apoi iar nimic vreo trei ani. anu’ trecut s-au apucat nişte unii să-l renoveze, să-i pună termopane etc. la un moment dat am văzut în el multe sticle de suc şi bere, ceva pachete de ţigări… bă, să vezi că ăştia fac butic! maaamă, ce mişto ar fi să fie şi nonstop! o să pot ieşi în papuci şi chiloţi să-mi iau bere! stau în Rahova, cred că-i o costumaţie acceptabilă. şi să vezi c-o să-mi crească şi speranţa de viaţă, dacă n-o să mai trebuiască să traversez beat ditamai şoseaua până la nonstopul celălalt!

atât că acum două zile am avut neplăcuta surpriză să constat că locul a devenit florărie. şi nu orice fel de florărie, ci una care face aranjamente florale deosebite, pentru ocazii speciale – ocazii cunoscute în popor sub numele de înmormântări.

6 Responses to comerţul înfloreşte

  1. Mucegai Ales spune:

    Uha, o sa fie gotic di tăt la tini la boc!

  2. ILUZIA spune:

    penca patronul a intuit ca o sa beti si o sa fumati ca dracii si a zis sa treaca direct la next level. dar tot nu-mi explic bauturile. O fi jerba cu poamana inclusa?

  3. cami spune:

    da` la un buchet nu-ți dă un bax de bere gratis?

  4. pai s-a orientat negustorul pe ceea ce a crescut in ultima vreme…
    sau daca piata cere asa ceva!!!

Lasă un răspuns

