alcoolul, marea muză

numeroşii mei cititori, aţi observat ce idei strălucite vă vin în momentele de veselie? idei care nu mai par la fel de bune, sau pe care nu mai aveţi curajul de a le pune în aplicare, odată ce vă treziţi?

deci  sâmbătă îmi propusesem să beau trei, patru beri, şi chiar aşa am făcut, că trei plus  patru fac fix şapte. şi după a şasea a venit o idee foarte interesantă…

deci duminică urma să mergem la Giurgiu, venea verişoara mea de peste mări şi ţări să îşi viziteze neamurile şi să ne şi prezinte un macaronar cu care e de ceva vreme şi e posibil să se şi mărite. şi ar fi poate foarte haios… să îi spun celei mici că ar fi frumos să îl salute pe italian în limba lui… şi apoi să o învăţ că cel mai respectuos salut în italiană e „vafanculopeţodimerda”?

a doua zi, fără beri la bord, ideea  părea în continuare haioasă, dar am început să cred că restul lumii nu ar fi apreciat aşa ceva la adevărata ei valoare. offff… mă întreb câte lucruri minunate am pierdut noi oamenii pe tot parcursul istoriei noastre din cauză de prea multă luciditate.

11 Responses to alcoolul, marea muză

  1. Luke spune:

    You can’t just teach your daughter to show him the finger?

  2. ILUZIA spune:

    eu gasesc bilete prin buzunare (sau sms-ciorna) cu notite de genul ” ciorapi rupti/garoafa/centru vechi” ce au ca scop postari viitoare pe blog. Evident ca nu imi mai amintesc ce vrioar sa scriu. Deci se deduce ca lumea a pierdut si va pierde si numerosi scriitori si opere de valoare din acest motiv.

  3. Mucegai Ales spune:

    Eu am scris intr-o seara la bodega o ultra mega viitoare postare pe un servetel. A doua zi nu-mi aminteam exact ce s-a intamplat cu biletelul. Tarziu mi-am adus aminte ca am avut nevoie la wc de el…

  4. Dianette spune:

    :))) Ahh… nu-s singura „idioată” când privesc adânc în paharul (sticla) cu vin.
    Azi stau pe uscat””. Mai că mă faci să regret 🙂

  5. none spune:

    aha acum inteleg de unde tia venit ideea asta ca sa ti deschizi acest blog :))) de la alcool

  6. none spune:

    cei care au idei cum li se spune oare ideiot :))) si pentru ce a fost o idee buna ce castigi cu asta …nu ai ce face cu timpul sau in loc sa castigi bani multi iti pierzi timpul pe aici amuzând niste mucosi pe aici :))) deci vorba ta subliniez A FOST O IDEE BUNA acum nu mai e idee buna :)))

  7. none spune:

    auzi la el vaslui si ce faci cu ip-ul meu stii ca e ilegal sa te iei de ip-ul meu :)))

Lasă un răspuns

