a (not so) beautiful mind

Am o memorie foarte ciudată. N-aş putea enumera tot ce-am făcut ieri, da’ îţi pot spune ce-am mâncat acu’ 16 ani când eram la mare, măcar în trei din cele cinci zile. Cum naiba îi zice chestiei ăleia, ceva cu mnemonic… ba nu, nu cred c-are legătură. Eniuei, dacă aflu ceva într-un anumit context, e posibil să ţin minte toată viaţa. Dacă aş şi ţine minte lucruri utile ar fi o chestie, da’ aşa nu m-a ajutat prea mult. Ba mai mult m-a încurcat! Mai ales în combinaţie cu celelalte ciudăţenii ale mele…

Exemplu:

–         La mulţi ani pentru vineri!

–         Mulţumesc… da’ de unde ştii că e ziua mea?

–         Mi-am amintit dintr-o discuţie de acum câţiva ani, când eram mai mulţi la restaurant.

Tipei îi pică faţa. Începe să se uite la mine ca la un dubios, şi pe bună dreptate, că ne-am văzut doar de vreo 4 ori în 10 ani, ultima oară cu doi ani în urmă. Eu văd schimbarea şi încerc s-o liniştesc:

–         Am o memorie mai ciudată, reţin tot felul de amănunte. Măcar de-ar fi chestii folositoare, dar mai mereu sunt lucruri neimportante.

Expresia ei se schimbă total.

–         Aaaa…. nu că n-ar fi importantă data naşterii tale… este! Adică… voiam să spun… pentru tine! Şi prieteni, familie…

Mda… totuşi parcă-i mai bine să mă creadă nesimţit decât obsedat.

16 Responses to a (not so) beautiful mind

  1. Așa zic și io, mai bine să te creadă nesimțit decât dubios. Io n-am încrede în masculii care țin minte când e ziua mea. Adică dacă nu-i aduc io aminte „bă, porcule, vezi c-ai uitat de ziua mea, a fost ieri” parcă nu mă simt bine :))

  2. ILUZIA spune:

    eu am o suferinta atroce in privinta asta, adica e cataclism daca mi se uita ziua in special de catre cei apropiati cu care am prostul obicei de a bea in fiecare an. „el” nu are cum sa uite penca il tin ambreat toata saptamana.;

  3. Mucegai Ales spune:

    Ai reusit sa te disculpi profund…

  4. Mucegai Ales spune:

    ia sa vaz daca stii când e ziua mea!

  5. cami spune:

    eu îmi țin minte colegii de grădiniță și cu greu mă abțin să nu le-o spun.

  6. Luke spune:

    Inca nu te-ai dus la maica-ta cu flori de ziua ei ….cu 2 zile inainte.Si sa-i zici cand iti dai seama „Da mama ,voiam sa fiu primul care iti zice la multi ani”

  7. Luke spune:

    Merci moshule …1 decembrie +sulf+permanganat de potasiu+fosfor+magneziu=distractie si noroc ca am 5 degete la mana dreapta.
    P;S. Vina e a lu’ maica-mea ….ea mi-a zis „Ia si invata chimie ,e frumoasa „

  8. Dianette spune:

    Happy Birthday, Mihai!!!
    Mihai… se poate?!
    …Pe-a mea ai ratat-o… eh… nesemnificativa… 😉 🙂
    Mai bine mai tarziu, nu?

Lasă un răspuns

