recunoaşteţi personajul

un amic d-al meu făcea curăţenie prin computador, iar printre nenumărate poze era şi asta, ciordită de pe site-ul respectiv presupun:

Benediction 2008

cred că figura aia ofticată se numeşte „unde plm mi-e bricheta!” :))

5 Responses to recunoaşteţi personajul

  1. ILUZIA spune:

    am prins ideea! „nu am fost mereu gras” se citest printre randuri, pardon pixeli.

    • boemul spune:

      n-ai nimerit-o, în toamna lui 2008 aveam doar cu vreo 5-6 chile mai puţin. tre’ să iei în calcul faptul că alea 100+ sunt distribuite pe un cadru destul de mare :))

  2. Dianette spune:

    Yessss…. cineva-i dizzy 😉

  3. Doxatul Dex spune:

    Nu-mi pot lua ochii de la roakeru cu freza afro. Banuiesc ca esti si tu pe undeva, pe unde trece Dambovita eventual 🙂

Lasă un răspuns

