majorat

astăzi am de sărbătorit un majorat. mai exact, majoratul majoratului meu :))

faţă de acum 18 ani, pleata e mai rară, barba e mai deasă şi nu sunt aproape deloc mai înţelept. ceea ce nu prea mă deranjează.

să curgăăă…

12 Responses to majorat

  1. Bună asta cu majoratul majoratului. S-o țin minte pentru peste niscai ani.

    La mulți ani și alte d-alea de se urează! 🙂

  2. Mucegai Ales spune:

    La multi ani barbosule, stati-ar dreapta 100 de ani!

  3. cami spune:

    bere și femei! la mai mulți!

  4. ILUZIA spune:

    pai sa-ti traiasca atunci toate organele interne si externe ! Cum la barbati nu suna bine aia cu „esti ca doo de 18 ” iti urez si happy birthday la majoratu lu majoratu tau!

  5. Andreotti spune:

    Mulți ani frumoși și sănătoși!
    Am trecut de double majorat, futu-i mama mă-sii, nu mai pot s-o zic și io :)))

  6. Luke spune:

    Acum dupaamiaza degeaba mai scriu ,ca sigur nu se mai uita azi pe blog …la multi ani „mosule”.Ca la table ,ai dat sase x sase azi.

  7. boemul spune:

    mai e p-aici, că bea la muncă deocamdată :))
    mulţumim, mulţumim….

  8. catherine spune:

    La mulţi ani, mânzule!

  9. Doxatul Dex spune:

    La multi ani!!!*

    *ca n-am mai ramas asa de multi 🙂

  10. Dianette spune:

    HAPPY BIRTHDAY!!!
    A little bit late, as always… 🙂

  11. krossfire spune:

    Tarziu? Se poate si la o saptamana, zic. La multi ani 🙂

Lasă un răspuns

