sunt un tătic mândru

mă jucam cu fi-mea de-a restaurantul. ca de obicei, eu eram clientul şi ea mă servea. şi vine la un moment dat şi-mi pune un căluţ în farfurie:

– Astăzi avem friptură de ponei cu garnitură de cartofi la cuptor!

– Păi parcă ne prefăceam, tu chiar mi-ai da să mănânc ponei?

– Tati, păi chiar ne prefacem! Nu-i de fapt ponei, e cal!

– Adică tu ai tăia şi ai găti un cal?

– Dacă-mi place… da!

Deci când vor veni haosul şi foametea are şanse mari să se descurce :))

3 Responses to sunt un tătic mândru

  1. krossfire spune:

    Dupa ce am calarit pe niscaiva dealuri, privesc cu alti ochi pranzul ala „imbelsugat” luat la un restaurant din Sicilia…cu ani in urma.

  2. Mucegai Ales spune:

    Zi mersi ca n-a văzut fi-ta filmul Snowpiercer!

  3. Doxatul Dex spune:

    La dracu, o sa am concurenta la vanat cai dupa apocalipsa. Am ramas fara atu! :))

Lasă un răspuns

