dansând cu porumbeii

numeroşii mei cititori, îmi cer spăşit scuze că am un telefon cam impotent şi lipsă talent să filmez. astfel, aţi pierdut ocazia de a vedea în această dimineaţă un film de Oscar. în rolurile principale, stolul de porumbei de la „unde întoarce tranvaiele” (adicătelea biserica Sfântul Gheorghe, nou parcă) şi un aurolac în extaz.

deci să-şi imagineze fiecare acţiunea.

4 Responses to dansând cu porumbeii

  1. Dianette spune:

    De neiertat! Pune, totusi cerebelul in miscare… 😉

  2. ILUZIA spune:

    numerosul meu om caruia ii citesc blogul stiu ca e grotesc din partea mea mai ales ca sunt si doamna in **** mea, dar nu pot sa imi imaginez nimic de rasul care-mi curge in barba la amintirea ce mi-a starnit acest mini-post: Cum stateam toti copiii pe bara de batut covoare si strigam la o baba de la parter care ne batea mereu ” manca-mi-ai coaiele sa faci ca tramvaiele”. Tu nu trebuie sa zici mmmm dar eu nu ma pot abtine!

    • boemul spune:

      comentariul tău mi-a amintit de ceva mai puţin vesel, eu pe o bară de bătut covoarele m-am accidentat odată fix la ce invitaţi voi baba să mănânce…

Lasă un răspuns

