uichend

deci grătar! şi beri fără număr fără număr! şi ceva vin pe seară!

Grataracari

în general e bine să fii un bărbos pletos bine dezvoltat, da’ nu şi când tre’ să faci autostopul prin părţile rurale ale judeţului Dâmboviţa… deci m-am lăsat păgubaş după ce m-au ignorat vreo douăjde maşini cu număr de Bucureşti şi am aşteptat microbuzul următor.

problema cu uichendurile astea în care beau mult şi dorm puţin e foarte complicată şi se numeşte luni.

 

 

 

4 Responses to uichend

  1. ILUZIA spune:

    foarte subtirel gratarul. si la propriu si la figurat. Eu am facut autostop o singura data in viata tot in Dambovita si am avut sechele 10 ani.

  2. boemul spune:

    ce vezi tu acolo e ultima treime a grătarului :)) dacă te uiti mai atent vezi că e pe terminate, luat de pe cărămizi şi aşezat pe cartofii copţi în jar..

  3. Andreotti spune:

    Așadar, la tine, zicala cu „vinul după bere e o plăcere” s-a inversat cu „berea după vin e un chin” – rezultatul? O zi de luni splendidă! 😛

  4. Dinu Roman spune:

    cărămizile merg la un meci . serios

Lasă un răspuns

