feisbuc is iiivăăăăl!!!

deci până de curând io nu prea foloseam aşa ceva, deşi aveam cont de vreo cinci ani. dar de săptămâna trecută împrejurările au făcut astfel încât să am nevoie. am mai intrat, am dat add câtorva oameni care mă căutaseră, deci am vreo 10 „prieteni” noi. şi poate ştiţi cum e cu feisbucilă ăsta că îţi recomandă el oameni cu care crede că ai vrea să fii prieten mai mult sau mai puţin virtual, în funcţie de faptul că aveţi prieteni comuni cred.

şi îmi deschid eu pagina acu un sfert de oră… ditamai târla de „people you may know”. şi pe primul loc o domnişoară cu care am fix un prieten comun, deşi mai erau prin listă oameni cu care aveam şi patru astfel de prieteni.

numai că… vreme de câteva luni eu şi domnişoara respectivă am fost chiar mai mult decât prieteni. şi d-atunci nu ne-am mai vorbit deloc. iar asta se întâmpla… acum aproape 12 ani. deci binişor înainte să apară feisbucul! refuz să cred că e  o simplă coincidenţă!

deci cum oadăfac le ştie Marc ăla pe toate, bre???

7 Responses to feisbuc is iiivăăăăl!!!

  1. ILUZIA spune:

    la un moment dat, din nush ce eroare eu cu fostul sot aveam fo 40 prieteni comuni iar el cu mine avea 43 tot comuni. Da’ nu m-am alarmat ca am zis ca e de la solidaritatea masculina, adica unii sunt mai comuni cu el decat sunt cu mine.

  2. Andreotti spune:

    știe, știe…stai departe;)
    nu vrei să fii și prietenul meu? sau eu a ta? 😛

  3. catherine spune:

    he he! mie mi-a propus tot pe la începuturile în ale sociabilizării mele feisbuciene, să mă împrietenesc cu o rivală (exa unui ex) cu care nu aveam nici măcar prieteni în comun, în schimb, o aveam în contactele de pe mail (cale pe care ne bălăcărisem cu mult spor). sau draku ştie cum de mi-a propus-o?! poate se dorea puţin antren şi pe fb…:))

  4. krossfire spune:

    E primul pas spre reteaua de matrimoniale a lui Mark #asaincepe 😛

Lasă un răspuns

