o nouă dilemă

Păi iar am fost sâmbătă la grătar, la amicul meu aflat momentan prin părţile rurale dâmboviţene. Şi cum stăteam noi liniştiţi în foişor şi rădeam ceva beri, mie mi se pare că ar fi timpul să fie întoarse ceva bucăţi, şi dau să mă ridic în acest scop. Şi trag un cap serios în partea de sus, de era să scot foişorul de pe fundaţie! Am înjurat puţin, m-am scărpinat, am râs şi m-am dus să mă ocup de cele delicioase şi nesănătoase.

Eeei… şi acum, la două zile distanţă, numa’ ce mi-am dat seama că am o ditamai coaja în creştet, unde se pare că a curs sânge nu chiar la greu, dar totuşi. Şi între timp m-am spălat pe cap, m-am şi pieptănat şi toate cele, da’ să mor io dacă am observat…

Deci sunt cam nesimţit, un dur sau prea beţiv?

9 Responses to o nouă dilemă

  1. Andreotti spune:

    Dacă alegi o singură variantă – ai o bilemă. Dacă doar două din cele trei înșirate se dovedesc a fi adevărate, ai o dilemă. Dacă totuși, ești toate trei la un loc…nu cumva ai o trilemă??? 😯

    Hmmmm, eu aș zice că ești tare ca piatra, iute ca… 😛

  2. Dianette spune:

    O figură!! Asta eşti… :))
    Iar am scris… trecut-au anii…”” :))) ajutooor… 😉

  3. Andreotti spune:

    unilemă, era…dar am și eu defectul meu la ora asta…sunt cam bețivă, hîc!

  4. Luke spune:

    Sa facem un concurs ,” Cate bube ai pe cap ?” si partea a 2-a „De ce ai plete…ca sa nu se vada bubele?”

  5. Mucegai Ales spune:

    Toate bubele rele… în capul plin de bere!

  6. ILUZIA spune:

    Nu e sange.e o poarta care alta dimensiune-baga dejtu!

Lasă un răspuns

