sunt tânăr, doamnă, tânăr!

am ajuns eu pe la un liceu, sau colegiul naţional nuştiucum. la intrare, mă ia un puştan în primire:

– 12A?

Hehe, gândesc io, doar n-arăt de 18 ani! poate mucosul ăsta mă întreabă de fapt dacă am venit să le predau ceva ălora sau nuştiuce.

– Cum adică?

– Aţi venit pentru şedinţa cu părinţii de la 12A?

SHIIIIIIT!!!!!

Deci fi-mea abia a început clasa întâi iar eu arăt de parcă aş avea copii de 17-18 ani :((

4 Responses to sunt tânăr, doamnă, tânăr!

  1. ILUZIA spune:

    sunt sigura ca s-a gandit ca esti prietenul mult mai tanar al unei mamici de la 121A 🙂

  2. Mucegai Ales spune:

    Probabil un somn scurt si o moaca lunga au contribuit la…

Lasă un răspuns

