neîncredere

poate am mai menţionat p-aici, poate nu, că visul meu e să renunţ la muncă până cel târziu în 45 de ani, să mă mut undeva la ţară, printr-un sat uitat de lume. să lucrez grădina, să hai-huiesc prin păduri şi pe malurile râurilor etc.

deocamdată sunt în plan. pun ceva bani deoparte, mă informez despre ce presupune viaţa la ţară – muncile respective, dar şi greutăţile de care mă voi lovi trăind singur şi oarecum izolat. cel mai mare impediment ar fi faptul că – dezvăluire senzaţională –  le cam trag la măsea, şi dacă o fi să stau la ţară ierni întregi e cam posibil să mor repede şi deloc eroic. aşa că mi-am propus ca de la 40 de ani să mă las încet-încet de băut.

prietenii cărora le-am spus asta au avut reacţii diferite, de la priviri amuzate la râs homeric.

3 Responses to neîncredere

  1. ILUZIA spune:

    se compenseaza cu aerul curat de tara. Eu zic ca e pacat sa te lasi cand d-abea cand nu mai trebuie sa te scoli la munca.

  2. krossfire spune:

    M-am oprit dupa „munca” si am fost de acord 😛

Lasă un răspuns

