de inimă roşie

am filat uşurel cărţile şi nu mi-a venit să cred: 2, 5, 6, 8, As. şi toate de inimă roşie!!! care erau probabilităţile?

dar nu am fost deloc surprins că nu am câştigat. pentru că nu jucam poker într-un cazinou, ci macao cu fi-mea.

3 Responses to de inimă roşie

  1. Mar Verde spune:

    Cei care inca mai cred ca mizeria morala din invatamant poate fi inlaturata sunt invitati sa citeasca, sa colaboreze si sa distribuie blogul daca vor considera ca mesajul sau este util. Putem sa realizam ceva eficient doar impreuna, spunand lucrurilor pe nume si eliminand frica ce ne paralizeaza de foarte multi ani incoace. Bun gasit. https://marverdecublog.wordpress.com/declaratie-de-intentie/

Lasă un răspuns

