dilema bucătarului pafarist

numeroşii mei cititori, am făcut alaltăieri un fel de recensământ al unui dulap din bucătăria somptuoasei mele reşedinţe. acolo, pe lângă lapte praf şi ceaiuri, expirate între 2008 şi 2010, am găsit şi ceva boabe:

Cond

deci io în afară de piper, boia, scorţişoară, cuişoare, chimen, şofran, cardamom, sumac şi câteva buruieni, alte condimente nu mai ştiu. deci ce-s astea bre? bobul ăla mai mare e la gust ceva între scorţişoară şi piper, alea mai mici am crezut că or fi boabe de muştar da’ nu-mi plac deloc la gust. mă poate ajuta cineva? măcar cu ăla mai mare, care cred că ar merge mişto în câteva chestii. d-alea mici n-am de gând să folosesc, aş vrea să să ştiu doar ca să mă feresc.

mulţumesc anticipat.

 

Edit: deci s-a votat, ienibahar să fie! iar celelalte „la gunoi” :))

7 Responses to dilema bucătarului pafarist

  1. liviu spune:

    bobul mare pare ienibahar

  2. Alea mici par a fi coriandru.

  3. Mucegai Ales spune:

    ienibahar plus patru căcăreze de șoarece.

  4. catherine spune:

    ienibahar, cel mare. merge la vin fiert, de zici ce-i aia!

  5. Doxatul Dex spune:

    O fi oua de paianjeni sau ceva 🙂

  6. ady spune:

    pentru alea mici- tot coriandru votez.

Lasă un răspuns

