recomandare

poate aţi auzit, măcar bucureştenii dintre voi, de firma de taximetrie „Taxi 2000”. nu-i foarte mare da’ nici prea mică. ei bine, au trecut mai mult de două săptămâni de când le-am trimis ceva reclamaţii în legătură cu comportamentul unui şofer d-al lor, iar ei nici măcar n-au binevoit să-mi răspundă, măcar aşa, de sanchi.

deci recomandarea mea este să-i evitaţi, firma este, evident, la fel de serioasă ca şoferii ei.

4 Responses to recomandare

  1. ILUZIA spune:

    hai ca aici ai stricat-o! Orice firma de orice are angajati de cacat si angajati model. Orice grup de oameni in general are oamnei si cacati. Faptul ca unul dintre ei s-a nimerit sa fie la o firma de taxi este fix o nimereala- eu nu am mers pana acum cu vreo companie de taxi careia sa n-am nimic a-i reprosa. Pe de alta parte (scuza-mi deformatia profesionala dar) nu au nici o obligatie sa iti raspunda la sesizare. Nu au un departament sau un om pt asa ceva si asta inseamna ca cineva trebuia sa o faca benevol. Cam cum mi-a fi mie sa imi ceara seful sa raspund zilnic unor petitii facute de diversi indivizi pe baza de „baiatul de la BGS de la poarta mi-a vorbit in nas” . Asa si? apoi sa stau peste program sa termin treaba pentru care sunt de fapt angajata? PS-nu am treba cu 2000 discutam strict principiul.

    • boemul spune:

      chiar nu cred ca durea pe nimeni mâna să scrie, în 30 de secunde, un mail de genul „vă mulţumim, vom lua măsuri în privinţa idiotului”. nu mi-a vorbit în nas, a fost ceva mai serios – eu am fost martor.nu cred că au sute de mailuri zilnic de genul celui trimis de mine.

  2. Doxatul Dex spune:

    niste muisti. s-a notat.

  3. Mucegai Ales spune:

    N-ai cu cine dom’le, niste taxime tristi!

Lasă un răspuns

