aromatul

plimbându-te cu RATB-ul prin minunata noastră capitală ai ocazia de a încerca tot felul de senzaţii tari, mai ales olfactiveşte vorbind. de la dulcea aromă a transpiraţiei vara, trecând prin tot felul de variaţiuni, la aurolac şi urină iarna. dar ce s-a întâmplat aseară chiar m-a lăsat mască, pe mine, care am trăit toată viaţa aici şi numai cu RATB-ul m-am plimbat.

deci mergeam io liniştit spre casă când s-a suit în autobuz EL.  semăna un pic cu mine – cam la fel de înalt, bărbos, pletos, atât că un pic mai slab şi fără ochelari. şi îmbrăcat puţin mai elegant – bine, cei care mă cunosc înţeleg că asta nu-i cine ştie ce provocare. apoi ne-a lovit, pe toţi cei din autobuz, MIROSUL.

înţeleg să te sui în autobuz duhnind a alcool (situaţia fericită) sau a tot felul de dejecţii (cea nefericită), dar… mi-am făcut tot felul de scenarii, însă tot n-am reuşit să mă lămuresc. aşa că vă întreb pe voi, poate aveţi imaginaţia mai bogată: care o fi fost succesiunea de evenimente în urma căreia, marţi la 9 seara, o matahală se urcă în 226, într-o staţie din Cotroceni, mirosind foarte puternic a… LĂMÂI???

 

9 Responses to aromatul

  1. I-a căzut în cap o sticlă de detergent de vase

  2. O fată spune:

    La cat de scumpe sunt au devenit parfum de lux.

  3. Luke spune:

    Poate a iesit la un bar cu prietenii si a tras vreo 2-3 ape plate (Stalinskaya) cu lamaie.
    P.S. Partea buna e ca daca simti mirosul de lamaie inca nu ai devoltat ….cum naiba il cheama pe neamtul ala care imi tot ascunde pastilele ….aaa Alzheimer.

  4. Doxatul Dex spune:

    O noua basina de dieta vegetariana de ultima moda?

  5. Mucegai Ales spune:

    Odorizantele de masina pe care le vindea, ce aromă avea?! 😛

  6. Alex spune:

    are gel de dus cu lamaie, nu s-a clatit dupa ce l-a aplicat 🙂

  7. ILUZIA spune:

    lucra omul la PGB si a descarcat un tir de lamai.

Lasă un răspuns

