eternul feminin

numeroşii mei cititori, dacă citiţi p-aici măcar de câteva luni ştiţi deja că am marele talent de a găsi defecte diverselor persoane de secs feminin pe care le întâlnesc. mi-e lene să pun linkuri cu chestiile de le-am scris, dar absolut toate superbele mele texte fiind de neuitat sunt sigur că nici nu-i nevoie, le ştiţi voi… poate că-s prea pretenţios, poate că-i un fel de strugurii-s acri… dreaqu ştie.

eniuei… ultima fază m-a făcut să mă simt ca într-un episod din Seinfeld. deci eram io la o firmă parteneră şi ajutam cu o chestie, pen’că deşi ce fac eu poate face orice maimuţă dresată puţin, lumea nu prea îşi dă seama, aşa că reuşesc să am un loc de muncă şi să mai şi fiu plătit mai mult decât merit. dar divagăm. deci la un birou lângă mine era o domnişoară DELICIOASĂ. proporţii perfecte, zâmbet superb, ochi de te băgau în boală. poate puţin cam tânără, 23-24 de ani, dar categoric aş fi făcut o excepţie de la regula mea cu vârsta.

apoi i-am văzut mâinile. cam cât ale mele de mari, şi cei câţiva care m-aţi întâlnit poate aţi observat că nu-s tocmai un delicat. m-am dezumflat imediat. dar cum mama lu’ proces verbal e posibil aşa ceva, vere??? am întâlnit la viaţa mea baschetbaliste, handbaliste şi alte liste, da’ niciuna nu avea aşa lopeţi!

sper doar că nu era de fapt transexual…

9 Responses to eternul feminin

  1. Luke spune:

    Poate in timpul liber taia copaci in padure.Partea buna e ca iti face un masaj de te rupe in doua.

  2. Mucegai Ales spune:

    Poate bate covoare cu mainile goale?

    • Luke spune:

      Daca nu bate covoare ,o iau sa dea la vasle pe corabia mea de pirati.
      P.S. In nici un caz handjob …am doar una si tin la ea ,daca strange mai tare??

  3. boemul spune:

    numa’ optimişti p-aici…

  4. 23-24 ani….nesimtit de tanara,da orice lup batran,ar infuleca o caprita tanara.

  5. ILUZIA spune:

    fii sincer, te-ai gandit instantaneu cat de mica si fragila ar parea in mana ei?

  6. Dianette spune:

    Tot voiam sa-ti spun ceva… al dreaqu barbatii… stii?!
    Cat or fi ei de urati… tot gasesc cusururi
    femeilor… (aaaa sa nu te simti… esti… ok. … de marea majoritate, vorbesc 😉 )

Lasă un răspuns

