postelectorale

gut morgen, numeroşii mei cititori! alles gute? wunderbaum!

scriu asta de acasă, pe un rahat de laptop, fiind încă beat. aseară pe la 9 am început lupta cu un pet de Bucegi, care, cu toate cele 2,5 l ale lui, s a dovedit a fi un adversar foarte slab. deci pe la 11 m am dus la nonstop şi am luat două Silve negre.

şi unde plm e cratima pe rahatul ăsta??? dacă mă ta are cratimă, Eee PC ul de ce n are???

eniuei, revenons a nos mouttons, vorba neamţului. la unu noaptea m am dus  după şampanie. v am spus până acum de ce sunt io sigur că nu s rasist? pen că ţigăncuţa de la non stop, cu cei 27 sau 28 de ani ai ei, sâni obraznici şi fund frumos, şi probabil foarte ferm, mi se pare absolut cea mai secsi femeie din Rahova City. şi credeţi mă, are concurenţă serioasă! sau stai… bă, asta nu cumva o fi din cauză că o văd cam mereu numai când sunt beat??? oricum, a  scăzut puţin în ochii mei aseară, că avea doat două sticle de şampanie, şi amândouă calde. asta e, am băut şampanie caldă!

dar divagăm. i am dat mesaj şefului că azi sărbătoresc, deci nu mă duc la muncă. sper să mai am loc de muncă, că am dat mesajul astă noapte la 00:44, înainte să mă duc după şampanie…

dar nu m aţi întrebat ce sărbătoresc… believe it or not, vorba italianului, nu neapărat faptul că a ieşit sasul preşedinte! ci semnificaţia acestui fapt! băi ungurilor, v am zis că vă iubesc? vă iubesc, mă, aşa că o să vă ajut… ia fiţi atenţi aici la sfatul ăsta: dacă a ieşit ăla preşedinte, în 2019 aveţi şi voi şanse mari!!! trebuie să faceţi doar două chestii, sau doi chestie, cum ziceţi voi:

1. găsiţi printre voi un primar profesor, şi puneţi l să candideze;

2. chiar înainte de startul campaniei electorale… fiţi atenţi, asta e esenţial!!! asiguraţi vă că sunteţi doar 0,3% din populaţia României :))

muhahahahaaa!!! ar trebui să notez asta undeva… oh wait.

dar divagăm din nou. văd că e aproape 10, deci sigur s a deschis crama. să iau alb, să iau roşu…

 

 

5 Responses to postelectorale

  1. Luke spune:

    Auzi ..tiganca aia a ta buna ,cand ti-a dat sampania ,in mainele ei sticlele se vedeau normal sau doar gatul si fundul (ca si cum ai tine o cola la 250 ml)??
    P.S. Da vina pe Iluzia,din cauza ei cred ca dezvolt o fobie/fetish pt Shrek type women.

  2. Dianette spune:

    Pffff vorbesti germana…?!!! 😛 hmmm

    • boemul spune:

      ce vezi în text e cam un sfert din vocabularul meu :))

      • Dianette spune:

        Dac’ stiam… te luam de barbat!
        Te ceream, pardon! :)) 😉 😛
        (fiind amandoi beti… slabe sanse sa ne casatoreasca_/indrume careva in jugul…. casniciei… ) :)))
        P:S: sorry… still dizzy… d’aseara 😉 😛

Lasă un răspuns

