ruşinos…

stăteam astă noapte în pat, pe jumătate adormit, şi mă gândeam: mâine e 19… ce e pe 19 noiembrie? parcă e ziua cuiva… o tipă? da, fostă prietenă parcă! nuu… nu C., ea era pe 19 decembrie… nici V. – 19 octombrie… e, mi-amintesc io mâine.

am închis ochii, dar peste nici două minute m-am pomenit în picioare, mai treaz ca niciodată: FIE-TA, BOULE!!!  care a tot insistat să îi iei cadoul din timp, să nu se termine la magazin, mama lor de ponei!!! pe care ai sunat-o anul trecut, şi acum doi ani, la 7 dimineaţa, ca să fii sigur că îi urezi primul la mulţi ani!!! care în weekend le zicea tuturor că e ziua ei miercuri!!!

mi-am tras palme, apoi am reuşit să adorm în cele din urmă după ce mi-au mai trecut puţin mustrările de conştiinţă. şi azi dimineaţă nu mi s-a răspuns la telefon… o şti ceva?

4 Responses to ruşinos…

  1. Luke spune:

    A fi citit la prima ora ce ai scris pe blog ,inainte sa editezi textul :))

  2. Dianette spune:

    :))) Happy Birthday, to your (baby)- girl!! 😉

  3. ILUZIA spune:

    sa-ti traiasc sanatoasa! Ca dajtepta banuiesc ca e deja( ai zis ca esti dastept tu) si cred ca e si frumoasa ( ca ai zis ca ma-sa e frumoasa) !

  4. boemul spune:

    mulţumim pentru urări!

Lasă un răspuns

