şi iarăşi buhuhu!

se făcea că eram într-un apartament care semăna foarte mult cu al meu, şi dădeam cu mopul, ceea ce fac foarte rar. numai că de data asta se pare că aveam un motiv serios, şi anume că erau nişte bălţi de sânge pe jos.

deci, dacă o să invit pe careva pe la mine p-acasă în următoarea perioadă, io zic să refuzaţi politicos :))

 

Edit, a doua zi: clar a fost o premoniţie! sunt la muncă şi am scos şi eu borcanul cu zacuscă, să iau masa de ora 11. care borcan mi s-a spart în mână, şi m-a făcut să petrec un sfert de oră în patru labe, adunând cioburi şi ştergând zacusca de pe mochetă… acum io nu ştiu ce să cred: o fi fost din cază că de dimineaţă m-am plimbat mai bine de juma’ de oră cu borcanul în ghiozdan prin gerul de afară, şi apoi am intrat la foarte cald, sau am ajuns atât de nesuferit că a încercat să mă omoare propria mamă cu o bombă la borcan?

3 Responses to şi iarăşi buhuhu!

  1. Ando spune:

    Orice ar fi, asta sa-ti fie cea mai mare belea pe tot anul 2015 !

  2. Luke spune:

    Si zacusca cu ce era,legume,ciuperci,carnati cu bucati de carne de porc +branza de burduf si mamaliga….da detalii !! Sa stim daca plangem si noi dupa borcanul ala .
    P.S. Inca mai am sechele dupa sarbatori ,cea mai buna leguma a romanului e carnea de porc .

Lasă un răspuns

