diplomaţie

se făcea că eram la un fel de eveniment, nu era ceva recepţie dar nici nuntă sau botez. eniuei, eu stăteam la masă fix lângă… Vladimir Putin! şi ţarul era vesel, sociabil, ne povesteam unul altuia tot felul de chestii… conversam în engleză, dar eu mai scăpam şi câteva cuvinte în rusă. şi la un moment dat mă întreabă dumnealui de unde am învăţat rusă.

– De la tata, zic eu, el ştia datorită serviciului.

– Aaa, a fost profesor, traducător, ceva?

– Nuu… spion în URSS!

Repede s-a schimbat Vladi la faţă! Sper să nu mă trezesc iradiat…

 

5 Responses to diplomaţie

  1. Luke spune:

    Daca as scrie carti dupa cosmarurile mele ,Stephen King mi-ar zice „Yes master ,Igor is here to serve” ,Freud si-ar da foc la Die traumdeutung,iar Kafka si-ar baga metamorfoza in fund.
    Am mai scris parca ,cum naiba ca om normal sa visezi ca te plimbi pe Copou si mananci inghetata??

  2. Andreotti spune:

    Ești deja iradiat! Se vede de la o poștă 😛

  3. Tre să te-apuci a mânca pește 😀

Lasă un răspuns

