dilema cu statisticile

iuhuuu, am găsit ce credeam c-am pierdut când am şters din greşeală mailul, respectiv statisticile pe 2014 de mi le-a trimis wordpressul!

prea mari surprize nu erau p-acolo… exceptând faptul c-am fost citit din 51 de ţări. Deci mai multe ţări decât am cititori fideli :))

Acu’, cine m-a citit de prin Spania, Austria şi Thailanda cam bănuiesc… Prin Italia sunt mulţi români, USA şi Canada cam la fel. Din Israel şi Rusia m-or citi serviciile… Afganistan, Pakistan, Irak şi alte alea cu câte o citire-două tot anul presupun că-s unii d-au ajuns din greşeală, sau cititori care s-au plimbat prin aceste destinaţii turistice de top… Dar cine mamaluştefancelmare mă citeşte din când în când din Togo, Africa de Sud şi Tunisia???

Dacă mai sunt p-aici rog să mă lămurească.

 

Edit: de fapt, hai că-s chiar curios. dacă nu-i un efort prea mare rog pe fiecare să lase un comment p-aici, de unde citeşte. mai sunt şi alte chestii ciudate, cum ar fi popularitatea mea prin Slovacia sau Suedia :))

22 Responses to dilema cu statisticile

  1. liviu spune:

    France ici. Charlie si alte alea…

  2. boemul spune:

    să nu zici că eşti din R.V. şi numele de familie începe cu S că fac infarct aici!

  3. kmali spune:

    Doar Germania…nimic exotix, in schimb „cu placere”

  4. Luke spune:

    2014? Doar din Franta daca ti-am facut rating .Tunisia in 2010 parca.Africa de sud nu…am pierdut la barbut mina de diamante,asa ca nu mai merg acolo.
    P.S. Togo???? :)) Soto e Şendroiu,doar lui ii plac gagicile de acolo.

  5. luminita spune:

    Schöne Grüße von Österreich! 😆 😆 😳

  6. luminita spune:

    ….nu s-a mai deconspirat nici unul, naspa.
    astia-s fani acoperiti.
    atentie la cagule.

  7. cami spune:

    Togo, Africa de Sud. Uneori din Papua, Noua Guinee. Dacă primești comentariu în laponă, tot eu sunt, doar mi s-a stricat tastatura.
    care sri? i`m everywhere!

  8. mi spune:

    tjena, tjaba, hallå! salutari din suedia.

    • boemul spune:

      sperând că nu m-ai înjurat, salutări şi ţie! să fie totul lagom :))

      • mi spune:

        lagom este 🙂 si in contul rezolvarii dilemei statistice pot sa mai adaug cateva locuri din care – daca am gasit freee wifi – poate am citit blogul: norvegia, estonia, letonia, finlanda, ungaria, malta. in romania m-am pierdut printre numerosii tai cititori, de acolo nu am generat dileme statistice 🙂
        må bäst!

      • boemul spune:

        ce viaţă oribilă tre’ să fie şi asta, să te plimbi mereu de colo-colo…
        te rog să treci şi prin Danemarca, e aproape şi cică d-acolo nu m-a citit nimeni :))

  9. FKT spune:

    Slovacia / Bratislava – Je

  10. boemul spune:

    hochei, cu europenii m-am lămurit cât de cât, dar cu africanii tot nu :))

  11. Mucegai Ales spune:

    Io am mai bagat un ochi pe la tine anul trecut din serbia si din croatia…

  12. Dianette spune:

    Pe mine ma stii de un’ te watchin’ you 😉

  13. tre’ sa ai prin statistici si cateva IP-uri din indepartata Hibernia. Cel putin 2-3 de la mine, in functie de cum schimb autobuzul.

Lasă un răspuns

