buhuhu extrem

v-am zis io că feisbuc e unealta diavolului, da’ uite că nici diavolul ăsta nu-i rău mereu: tocmai a dat de mine un fost coleg de facultate, şi s-a mirat foarte, pen’că auzise cum c-aş fi murit acu’ ceva ani. a fost ca la Radio Erevan, aşa e, dar nu eu ci amicul Vali, şi nu împrăştiat pe şosea ci într-un accident stupid pe munte.

da’ totuşi nu cred că o să reluăm amiciţia, omul a luat-o pe căi cam greşite în ultimii 14 ani. şi nu ajută nici faptul că locuim la 400 de kilometri distanţă.

One Response to buhuhu extrem

  1. Andreotti spune:

    Și eu mi-am găsit foarte mulți colegi pe facebook. E unul dintre motivele pentru care-l apreciez. Bine, e singurul 🙂
    Eu i-am descoperit pe toți în viață și pe căi bune, iar pe unii și foarte departe, dar mi-e drag să știu că-s bine acolo pe unde sunt!

Lasă un răspuns

