fragment de conversaţie de vineri

se dau trei bărbaţi la 36-37 de ani, born and raised in Rahova City. doi dintre ei au dat mesaj la două minute distanţă să recomande berea Zăganu, unul a zis de Terapia şi asta a fost continuarea:

 

8 minutes ago

I.D.

yo

D.G.

yoyo

eu

conferinta, ai?

I.D.

ihi

I.D.

nisa de biznis buna barea

I.D.

berea

eu

eu as da faliment, c-as bea juma din productie :))

I.D.

 :))

D.G.

he si eu, nu m-as abtine

I.D.

producem bere sa luam bani sa cumparam alta bere

eu

adica fac unii bere mai buna ca a noastra??? inacceptabil :))

I.D.

 :)))

I.D.

mai multa nu mai buna

I.D.

ieftina

eu

aia de fac Anker pentru Kaufland am inteles ca vand si la cutii de 25 de litri

I.D.

 :))

I.D.

bun

D.G.

butoi de 25l e bun ptr o petrecere

D.G.

unde sa fie macar 7-8 bautori

I.D.

Anker Beer is an Indonesian brand

I.D.

 ?

eu

e bun daca ai bar, cred ca iesi la 0.5 lei halba…

eu

p-aproape, braila sau galati :))

D.G.

Anker e slaba, vara beau un pet de 2l si nici nu il simt

I.D.

 :))

I.D.

bah io am ajuns rau

I.D.

2-3 beri pe luna

D.G.

oo

D.G.

eu beau zilnic bere

D.G.

sau vin

eu

eee…. tu capsuni, zmeura :))

D.G.

tot vreu sa nu mai beau zilnic si nu pot

I.D.

da experimentez beri rare

I.D.

beurati starpramen bruna sau nefiltrata ?

eu

eu as mai bea Van Pur d-ala de 10%

4-5 d-alea ma pun in cap

eu

eu nu

I.D.

are in kauf

I.D.

am luat alalteieri

I.D.

2,99 la 0,33

eu

o sa incerc, miercurea viitoare cred ca mai merg la shopping

I.D.

facuta in cehia si importata

D.G.

Van Pur de unde se ia?

D.G.

din lidl?

eu

Penis market

I.D.

ati vazut ca silvadark are 6 acu nu 7% cum era mai demult ?

eu

care bre, am luat ieri si are 7

d-aia la cutie

D.G.

si eu tot de 7 stiu

D.G.

am o cutie in gunoi

D.G.

nu ma face sa caut in gunoi sa vad :))

D.G.

ca ieri am baut-o

 

 

Apoi conversaţia s-a încheiat, mă tem că s-a dus vreunul să caute prin gunoi :))

One Response to fragment de conversaţie de vineri

  1. Mucegai Ales spune:

    ar fi putut fi interesant. n-a fost

Lasă un răspuns

